PhoneTel. : +421911454169 Mailchiptuningkosice@gmail.com fb logoRLS Chiptuning-Košice logo
Deaktivácia ADBlue
Ponúkame riešenie problémov so systémom vstrekovania močoviny, AdBlue. Selective Catalytic Reduction (SCR).Systém obsahuje niekoľko dôležitých komponentov pre svoju funkčnosť. Každý komponent je finančne náročný. Najčastejšia závada je nefunkčnosť NOx sondy ktorá obsahuje riadiacu jednotku a cenovo sa pohybuje okolo 600 – 700 Euro. Druhou najčastejšou závadou je pokazený výhrev močoviny v nádržke. Kúpiť sa dá len celá nádobka v cene od 1.000-2.000 Euro.

Ponúkame Vám deaktiváciju kompletného systému AdBlue (SCR).
SCR
SCR
SCR
Renovácia DPF
Ak máte záujem o renováciu DPF neváhajte nás kontaktovať.
Filter pevných častíc - DPF/FAP filter - sa majiteľom áut pripomenie najčastejšie, keď dôjde k jeho zaneseniu a upchatiu. Jediným riešením býva jeho drahá a nákladná výmena.

Filter pevných častíc vo vašom vozidle vyčistíme na novom, certifikovanom (certifikát TÜV NORD) a profesionálnom zariadení. Vyčistíme všetky filtre, všetkých značiek vozidiel. Garantujeme 24 mesiacov a ďalších 100 000 km bez problémov s filtrom pevných častíc za predpokladu bezproblémovo fungujúceho spaľovacieho systému.

Odstránenie DPF
Celý proces odstránenia filtra pevných častíc pozostáva z dvoch hlavných častí:

1. Zo softvérovej úpravy
Tu dochádza k samotnej úprave, optimalizácii softvéru riadiacej jednotky motorového vozidla, aby auto po vybratí DPF alebo FAP filtra nebolo v núdzovom režime.

2. Z mechanického vyberania a odstránenia DPF alebo FAP filtra
Mechanické odstránenie dielu výfukového systému - filtra pevných častíc. Tento diel je po odstránení vložky čisto priechodný. Tento krok znižuje odpor výfukového systému a priaznivo pôsobí na nárast výkonu a zníženie spotreby.
Často kladené otázky

1. A čo životnosť motora pri odstránení?

Životnosť motora nie je nijako ohrozená, motor nieje konštruovaný tak aby bol závyslí od modulu DPF. Niektoré motory majú variantu s, aj bez DPF.

2. Prejaví sa čistenie nejako negatívne na dymivosti?

Rozhodne nie, dokonca skôr naopak. Dochádza k lepšiemu spaľovaniu a menšej produkcii nespálených zvyškov (dymu)!

3. Nezvýši sa spotreba paliva po prečistení?

Práve naopak. Nedochádza k regenerácii filtra, a teda vo väčšine prípadov spotreba klesá, a to v rozmedzí 0,3 - 0,7 l na 100 km.

4. Nepoškodí sa odstranením riadiaca jednotka motora?

Úprava softwaru nijako neovplyvní iné funkcie motora a funguje stále ako sériová! Len sa ošetria výstupy z čidiel filtra pevných častíc.

5. Nemusím úpravu zopakovať? Je naozaj na stálo?

Nemusíte! Samozrejme, tieto úpravy sú jednorazové a trvalé!

6. Môžem vrátiť filter pevných častíc naspäť?

Áno, pokiaľ sa rozhodnete, že chcete naspäť filter pevných častíc, tak Vám ho objednáme (cena záleží na značke vozidla) a namontujeme naspäť do vozidla. Vrátenie sotwaru do jeho pôvodnej verzie je zdarma!
DPF, EGR, ADBlue
Vypnutie DPF, EGR a ADBlue. Robíme výlučne na žiadosť zákazníka a jedine pre športové účely. Upravené motorové vozidlá a zariadenia nie sú oprávnené na pohyb po verejných cestných komunikáciach.